میزان جایزه البرز 1401 در بخش نخبگان اعلام شد

بنابر اعلام بنیاد فرهنگی البرز، جایزه البرز ۱۴۰۱ در بخش نخبگان جمعاً چهار میلیارد تومان تعیین شده که نسبت به سال قبل بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

به مناسبت شصتمین سال تأسیس بنیاد فرهنگی البرز، در بخش نخبگان جایزه البرز ۱۴۰۱ به ۶۰ نفر شامل ۴۳ نفر در بخش دانشجویان به تفکیک ۱۰ نفر دانشجویان پزشکی و ۳۳ نفر دانشجویان غیرپزشکی، هفت نفر در بخش طلاب حوزه‌های علمیه، پنج نفر در بخش مخترعان و پنج نفر در بخش دانشمندان اعطا می شود.

رقم نقدی جایزه البرز ۱۴۰۱ در بخش دانشجویان و حوزویان هر نفر ۵۰ میلیون تومان و در بخش مخترعان هر نفر ۷۰ میلیون تومان است که همراه با لوح تکریم و تندیس البرز به آنها اعطا می‌شود. در بخش دانشمندان نیز جایزه نقدی هر نفر ۲۲۰ میلیون تومان است که همراه با لوح تکریم و نشان البرز به ایشان تقدیم می گردد.

همچنین تمهیدات لازم نیز در خصوص برگزاری حضوری مراسم اعطای جایزه البرز در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ مشروط بر کنترل وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور در حال اقدام می باشد که علاقمندان جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات می توانند به سایت جایزه البرز به نشانی alborzprize.ir مراجعه نمایند.

مرحوم حسینعلی البرز

تابلوی تصویر مرحوم البرز که توسط استاد مخبر به صورت همزمان و زنده در مراسم اعطای جایزه البرز 1401 در حضور حاضرین در سالن همایش با تکنیک رنگ و روغن خلق شد.
تازه‌ترین نوشته‌ها