برگزاری آئین داوری‌ جایزه البرز 1401

دبیر کل جایزه البرز با اعلام برگزاری آئین داوری‌ جایزه البرز در روز یکشنبه ۲۸ فروردین، گفت: بیش از ۴۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در هفت گروه، بر اساس شاخص ها و معیارهای معین از میان داوطلبانی که حدنصاب لازم را کسب کرده اند به انتخاب دانشجویان، طلاب و مخترعان برتر کشور می پردازند.

حیدر ارشدی در گفتگو با خبرگزاری …. درباره داوری جایزه البرز ۱۴۰۱، اظهار کرد: مطابق دستورالعمل های مربوط، داوطلبان در هر یک از گروه ها ضمن ثبت نام در سامانه، نسبت به تکمیل فرم ها و ارسال مدارک و مستندات در فاصله زمانی یکم بهمن تا پانزدهم اسفند سال گذشته اقدام کرده اند.

دبیرکل جایزه البرز ادامه داد: در بخش های آموزشی و پژوهشی تنوع بسیاری در ارسال مدارک داشته ایم، برای مثال در مقالات و کتاب ها و در موضوعات دانش بنیان و ارتباط صنعت و دانشگاه، مستندات با جزئیات بیشتری اعمال شده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس امتیاز کسب شده در مرحله داوری نهایی، نهایتاً ۳۳ نفر از دانشجویان وزارت علوم، ۱۰ نفر از دانشجویان وزارت بهداشت، ۷ نفر از طلاب و ۵ نفر از مخترعان برای دریافت جایزه البرز ۱۴۰۱ در بخش نخبگان انتخاب می شوند.

مرحوم حسینعلی البرز

تابلوی تصویر مرحوم البرز که توسط استاد مخبر به صورت همزمان و زنده در مراسم اعطای جایزه البرز 1401 در حضور حاضرین در سالن همایش با تکنیک رنگ و روغن خلق شد.
تازه‌ترین نوشته‌ها