• اخبار
  • تعداد برگزیدگان و میزان جایزه البرز 1402
تعداد برگزیدگان و میزان جایزه البرز 1402
پیرو انتشار فراخوان جایزه البرز ۱۴۰۲ در بخش نخبگان و با عنایت به تصویب هیئت امنای بنیاد فرهنگی البرز، تعداد برگزیدگان و میزان جایزه شصت و یکمین سال جایزه البرز اعلام گردید.
براین اساس، جایزه البرز ۱۴۰۲ در بخش نخبگان، به مناسبت شصت و یکمین سال تأسیس بنیاد فرهنگی البرز، به ۶۱ نفر از نخبگان کشور شامل ۴۰ نفر در بخش دانشجویان به تفکیک ۱۰ نفر در بخش دانشجویان پزشکی و ۳۰ نفر در بخش دانشجویان غیرپزشکی، ۷ نفر در بخش طلاب حوزه‌های علمیه، ۹ نفر در بخش فناوران و ۵ نفر در بخش دانشمندان اعطا می شود.
  • رقم نقدی جایزه البرز ۱۴۰۲ در بخش دانشجویان و حوزویان برتر هر نفر ۷۵ میلیون تومان
  • در بخش فناوران برتر هر نفر ۱۱۰ میلیون تومان است که همراه با لوح تکریم و تندیس البرز به آنها اعطا می‌شود.
  • در بخش دانشمندان برتر نیز جایزه نقدی هر نفر ۳۳۰ میلیون تومان است که همراه با لوح تکریم و نشان البرز به ایشان تقدیم می گردد.
لازم به ذکر است با عنایت به مهلت یک ماهه ثبت‌نام در این رقابت علمی و سراسری که از نیمه آذر ماه سال جاری آغاز گردیده است و با توجه به لزوم پالایش مستندات دریافتی و راستی آزمایی آنها از طریق استعلام از مراجع ذیربط و انجام داوری، مشابه سنوات گذشته، این زمان به هیچ عنوان تمدید نشده و رأس تاریخ ۱۵/۱۰/۱۴۰۱، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد؛ لذا داوطلبان واجد شرایط، در ثبت‌نام خود تسریع نمایند.خاطر نشان می گردد؛ مراسم اعطای شصت و یکمین سال جایزه البرز موسوم به نوبل ایرانی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود و علاقمندان جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات این رویداد علمی، می توانند به سایت جایزه البرز به نشانی alborzprize.ir (بخش جایزه نخبگان) مراجعه نمایند. دبیرخانه جایزه البرز ۱۴۰۲ (بخش نخبگان)

مرحوم حسینعلی البرز

تابلوی تصویر مرحوم البرز که توسط استاد مخبر به صورت همزمان و زنده در مراسم اعطای جایزه البرز 1401 در حضور حاضرین در سالن همایش با تکنیک رنگ و روغن خلق شد.
تازه‌ترین نوشته‌ها